VAROR 0

FAVORITER 0

Kundservice

Allmänt

Vi vet att vi inte har svar på alla frågor här. Så är det något du undrar över som du inte hittar svar på här nedan så är det lättast att ta kontakt med oss. Du hittar hur du gör det här nedanför på kontakt.

Betalning

Hos oss betalar du lättast via Klarna. Då väljer du mellan faktura, direktbetalning eller med betalkort. Då sköts all betalning genom klarna vilket gör att ni kan beställa hem varorna först och se till att ni är nöjda med varorna innan ni betalar. Har ni några frågor om detta så är det lättast om ni kontaktar Klarna. Om du av någon anledning inte vill betala via Klarna så kan vi givetvis ordna det också. Då betalar du till oss i förskott så skickar vi dina varor direkt när vi fått pengarna. Vill du hellre betala på detta sätt? Kontakta oss så hjälper vi dig att ordna detta.

Fraktkostnad

Hos oss använder vi oss av en fast fraktkostnad på 39kr för alla ordrar under 500kr. För ordrar som är på 500kr eller mer är fraktfria och skickas till dig utan kostnad.

Företag

Självklart kan man som företag handla hos oss. Vanliga kassan är byggd för privatpersoner, men maila bara in er beställning eller era önskemål så löser vi det mesta. Som företagskund står ni själva för fraktkostnaden - vi ordnar en så billig och smidig leverans som möjligt. Bara att kontakta oss på något av sätten här nedan under kontakt.

Kontakt

Vill du komma i kontakt med oss? Här nedan hittar du de olika sätten du når oss på. Vi försöker alltid att svara inom 15 minuter.

E-post: info@garnr.se
Facebook: Garnr
Google+: Garnr
Telefon: 072-721 25 25
(Om vi inte svarar prata in ett meddelande på telefonsvaren så ringer vi upp så snabbt vi kan.)

Eller så använder du bara kontaktformuläret som du finner längst ner på varje sida.

Lagerstatus

Alla våra varor som man kan köpa har vi också i lager. Hos oss kan man inte beställa något som inte finns i lager men man kan givetvis ta kontakt med oss om man vill kolla om vi skall beställa in nytt snart. Vi beställer nytt hela tiden så ta kontakt med oss om det är något du saknar.

Leverans utanför Sverige?

Vi har i dagsläget ingen direktbetallösning för kunder utanför Sverige. Men bor ni i Norden så är det inga problem, vi måste då ha förskottsbetalning till vårt konto innan vi kan skicka. Detta kan komma att ändras i framtiden och att vi öppnar upp för betalning via Klarna även för våra nordiska grannländer. Bor du utanför Norden så är det bara att ta kontakt med oss så hör vi av oss hur det ligger till med frakt dit ni vill ha era varor.

Mönster

Vi har valt att inte ha några mönster på vår site, dels för att hela nätet är fullt med gratismönster och att man inte skall begränsa sig med de mönster vi skulle haft. Kolla gärna på sidan Varför har vi inga mönster? så försöker vi hjälp de som inte vet riktigt hur man hittar mönster på internet.

Retur

Om du av någon anledning inte är nöjd med varan, vilken anledning det nu skulle vara, så försöker vi lösa detta på bästa sätt för att göra dig så nöjd som möjligt. Det du skall göra är att först och främst ta kontakt med oss och berätta att du vill returnera hela eller delar av ordern, beskriv gärna varför du vill det med men inget måste. Så löser vi med retur och gör så ni får utbytesvaror eller om ni hellre vill ha pengarna tillbaka.

Returadress

Garnr Sverige AB
Klippan 1L
41451 GÖTEBORG

(Hör alltid av dig innan du skickar in din retur.)

Villkor

Är du intresserad av det finstilta? Här finner du våra villkor. Läser du igenom det så märker du att det är inga konstigheter utan bara sunt förnuft som står där.